Bij Raadsma staan we ook digitaal vlak niet stil. Met onze digitale oplossingen proberen wij het bestelproces en de verdere logistieke en financiƫle afhandeling hiervan zoveel te mogelijk te stroomlijnen.
Hieronder vindt u een overzicht van deze oplossingen en kunt u doorklikken naar de pagina waarop ze verder worden uitgelicht.
Met onze webshop kunt u 24 uur per dag bestellingen plaatsen, prijzen raadplegen en artikelinformatie opvragen. In de vernieuwde webshop zijn er aantal verbeteringen doorgevoerd. Zo schaalt de website mee met de grootte van uw scherm waardoor de webshop ook altijd te gebruiken is op mobiele telefoons en tablets.
Met de Raadsma-app kunt u overal en op elk gewenst moment artikelen bestellen, prijzen raadplegen en artikelinformatie opvragen. De Raadsma-app is beschikbaar in de App Store van Apple voor iPhones en iPads en in Google Play voor Android-apparaten.
Als klant van Raadsma heeft u de mogelijkheid om uw facturen digitaal te ontvangen. Deze digitale factuur ziet er hetzelfde uit als een papieren factuur. Het enige verschil is dat de factuur op de factuurdatum naar een door u gekozen e-mailadres wordt gestuurd.
Raadsma is deelnemer aan de DICO-standaard. De DICO-standaard stelt ons in staat om berichten met u uit te wisselen die u direct in uw boekhoudsysteem kunt inlezen. U kunt hierbij denken aan artikelbestanden, orderbevestigingen, verzendberichten en facturen.
Met de module Budgetbeheer in onze webshop kunt u eenvoudig werkkleding, persoonlijke beschermingsmiddelen of gereedschappen verstrekken aan uw medewerkers. Met een persoonlijke inlogcode komt de werknemer in zijn eigen bestelomgeving terecht.
Met OCI Webselectie kunt u direct vanuit uw softwarepakket inloggen op onze webshop, uw winkelwagen vullen en deze weer terugsturen naar het softwarepakket. In het softwarepakket kunt u vervolgens de inhoud van de winkelwagen gebruiken voor het aanmaken van een inkooporder of voor het doen van calculaties.